משולש המשולשים -צעיף

אחר שחקרתי את כל הצורות האפשריות שבהן אני יכולה לסרוג [בדרכי שלי] את צעיף התחרה הסקוטי . חשבתי שהגיע הזמן קצת לשנות כיוון. יש לי כבר די הרבה שנים את הספר Module Magic by Ginger luters שממנו סרגתי כבר כמה פעמים את הכובע שעשוי מטרפז. החלטתי סוף סוף לנסות את הצעיף המשולש הסרוג ממשולשים Tumbling Trianglesשמשום מה כל הזמן רציתי לסרוג ,  אבל לא הסתדר לי.

כבר בקריאה ראשונה של ההוראות, גיליתי בעיה קטנה בעיניי, היא מסבירה היטב כיצד לסרוג את המשולש של השורה הראשונה ברובד העליון ואחר את המשולש ההפוך שמתחבר אליו. הצעיף סרוג ברבדים, כשכל רובד סרוג משורה אחת של משולשים שהיתר שלהם כלפי מעלה ושורה אחת של משולשים שהיתר שלהם כלפי מטה. אך היא אינה מסבירה כיצד אני יכולה להעביר את כל חוט מהשניים ממשולש למשנהו. אז הייתי צריכה לנסות פעם ופעמיים ולפרום עד שהצלחתי לעשות זאת, כלומר להעביר את החוט מפינה אחת של קצה היתר ליתר של המשולש הבא.

למשולש בעל היתר כלפי מעלה, בחרתי לי חוט כותנה מחליף צבעים יפה בעיניי, מתוך מבחר צבעים יחסית קטן של חוטים כאלה בחנות.  ובבית מצאתי במלאי שלי את החוט הסגול אחיד גם מכותנה כמובן, למשולש בעל היתר כלפי מטה. אמנם בחוט מחליף הצבעים יש סגול בהיר יותר, אך החלטתי שזה בהחלט מסתדר יפה וגם למה לקנות חוט אחר כשיש לי אחד מתאים.

מסקרנות לראות איך הצעיף התפתח בצבע אחר, צילמתי את ההתפתחות של הצעיף .

עלי לציין דבר חשוב, אני סורגת צעיפים עם שיפודים יותר גדולים , לפחות בשני מ"מ מהמומלץ על גבי יצרני החוטים, בעיני צעיף צריך להיות אוורירי. סרגתי את המשולש הראשון ומדדתי אותו, כדי לראות אם המידה תתאים לי לצעיף. סרגתי את החוט שלי בשיפוד 7 מ"מ, וקנה המידה התאים בדיוק להוראות של הצעיף.

היה תענוג לסרוג את הצעיף הזה, הוא ממש רץ, לעומת צעיף התחרה הסקוטי ששם יש שורות ארוכות של בערך 300 עיניים בשלבים מסוימים , פה מעלים 18 או 36 עיניים ובכל שורה שניה מפחיתים ממספרן. אז יש הרגשה שזה מתקדם מהר יותר. היה גם נוח לסרוג ליד חדשות טלויזיה הלא נחמדות.

סורגים סה"כ 46 משולשים, אבל חדי העין ומי שיש לו חשק לספור יכול כמובן לספור יותר משולשים, שמסתמנים לעיניים.  משולש נחשב כמגן מפני עין הרע וצרות אחרות , נקווה שהצעיף הזה אכן יוסיף הגנות לחיינו.

סרגתי את התחרה  שהמחברת המליצה על שני הניצבים, אבל ליתר בחרתי תחרה שונה שהתאימה לי יותר.

הרובד השני

ככה התחלתי

 

הרובד השלישי והמפקחת

הרובד הרביעי

רובד שלישי מבט מקרוב מאד

משולש המשולשים מושלם

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה 1 בנושא משולש המשולשים -צעיף

  1. מאת ברי‏:

    באמת מקסים כיצירה בפני עצמה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.