זמנים דחוסים

פתאום שמתי לב שבזמן האחרון לא כתבתי הרבה כאן, בין קורס העריכה בויקיפדיה,

בוקר חורפי 2019

שיבה הביתה של יצירות שהיו במוזיאון ברמת גן. החלטה נמרצת לעבור על מגירות, מאמרים וכל מיני חומרים שהצטברו בבית. איכשהו התחלתי כמה רשומות והן עדיין יושבות להן בטיוטה.

גם החורף השנה לא עוזר לי , חילופים קיצוניים ביו ימי קור וימים כמעט אביביים , אם לא נזהרים ואין אצלי כמה שכבות לבוש אני עלולה להתקרר. ואכן הצלחתי להתקרר באופן לא נעים , 'מבול-אף' רציני ואחר אי נוחות במשך שבועיים.

בכניסה לטכניון בונים שער ומעליו גשר להולכי רגל. בתחילה עקבתי בענין אחרי כל שינויי הכבישים לידינו . אחר כך זה נעשה קצת תמוה וקצת נדוש. אינני מבינה מה ענין הגשר הזה?. למה במקום  הליכה פשוטה במדרכה של רחוב מל"ל, ומעבר תחת השער הזה. נצטרך כעת לפנות מהמדרכה שמאלה לעלות במסלול קצת תלול להגיע לגשר-שער, לצעוד מעל השער ולרדת בצד השני?   אשמח לקבל הסבר ממישהו מהו ההגיון שמאחורי המהלך הזה?. תמיד טיילתי הרבה במרחבי קמפוס הטכניון, כעת מאז שסגרו את כל סניפי הדואר במרכז זיו, סניף הדואר בטכניון הינו הקרוב ביותר לביתי, ואני שולחת ממנו כל מה שצריך.

מימין לשער בונים עליה לגשר השער

תחתית הגשר או ראש השער מי צריך את זה?

 

 

 

 

 

 

 

 

אספנו גם את שתי היצירות שהיו ב'מרכז אמנות פירמידה' שהתפתח כה יפה וכעת עם החלפת ראש העיר , לפתע פרקו ביד גסה את כל מה שהתחיל לצמוח שם. מאד חבל.

בויקיפדיה אני ממשיכה להכניס קישורים בין ערכים שונים שקשורים לסיבים  ולא היו שם מקושרים קודם.  גם בערכים השונים על יהדות הולנד, ראשית אני מחברת ומקשרת כל מה שצריך. כמו כן הופעתי ונדהמתי לגלות שיש ערכים לערים הולנדיות שונות, בלי שום מילה על היהודים שהיו שם. אז אני מחפשת עוד חומרים נוסף על הידוע לי וכותבת פסקאות בהתאם. כתבתי גם ערך חדש 'כריס לאבו'. שכבר כתבתי עליו כאן ברשומה מיוחדת.

ניסיתי גם להכניס את הטלאי הצהוב ההולנדי, לצערי זה לא צלח בידי. מחקו את זה מהערך ובמקום זה ממש מעליב שמו את הטלאי בשפה הגרמנית.

שבתי להגהה ויצירה שלי ומקווה שאספיק יותר.

עוד מוביוס שצינרתי לבת דודה

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא זמנים דחוסים

  1. מאת תמי‏:

    איזו רשומה אנרגטית! אני ממש רואה אותך מתרוצצת בין המטלות השונות – מקלידה, קוראת, יוצרת, יוצאת מהבית, חוזרת – ושוב מתיישבת לערוך או ליצור.
    ועכשיו גם הבנתי שאת כנראה גרה סמוך מאוד למקום העבודה שלי. אולי אנחנו חולפות זו על פני זו מדי פעם? מסקרן ומעורר מחשבה על נקודות ההשקה בין העולם הווירטואלי לעולם הממשי.
    המשך עשייה מבורכת 🙂

    • מאת mirjam‏:

      תודה תמי, אם את עובדת קרוב כל כך, בואי לבקר אותי פעם….. לא הרגשתי אנרגטית, הרגשתי שהזנחתי יותר מדי דברים. ….מרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.