החולצה הצומחת אתי

אתמול הארכתי שרוולים קצרים עד המרפקים של חולצה אהובה שהיא חלק מצמד בגדים, חולצה וחצאית מעטפת פרחוניים שיש לי כבר הרבה שנים. בזמן שתפרתי אותם חתכתי את פתח הצוואר כמו שהיה לי נוח אז.

את החצאית חתכתי כך שתקיף אותי פעמיים. משהו שנראה לי אז נחמד ו'שונה' מחצאיות המעטפת האחרות שלי. כשלבשתי אותן יחד הן נראו כשמלה ולבשתי כל אחת מהן עם בגד שונה, בגוונים תואמים לאלו של הצמד.

עם הזמן מאסתי בכפל הבד ופשוט חתכתי חלק מרוחב החצאית כדי שתהייה פחות 'כבדה' עלי. אגב הטיפול בחצאית כזו הוא מאד נוח, לאחר הכביסה תולים אותה כשקו האמצע שלה על החבל, כאילו והיא מתיבשת כאילו היא משולשת. זה מחליק את הבד ומקל מאד על הגיהוץ. אגב את הקטע שהורדתי מהחצאית ניצלתי מייד בכמה מתנות שתפרתי לחברות..

בשנים האחרונות עם התקדם הגיל, אני כבר לא כל כך מתלהבת ממחשופים עמוקים, ולפני כמה שנים, החלטתי להרים את פתח המחשוף. מכיון שצמד הבגדים הזה כבר מלווה אותי שנים רבות, וגם לא חשבתי שאצטרך לעוד בד ולא שמרתי את הקטע שחתכתי מהחצאית, חיפשתי בד מתאים. הנחתי את החולצה על צריח הנול, והפכתי שקיות של שאריות בדים. אם ראיתי פיסה מתאימה בצבעיה ובגודלה, הנחתי ליד החולצה, להתבוננות. ידעתי שהבדים יספרו לי אם הם מתאימים. ואכן מצאתי בד מתאים, שאריות שקבלתי מחברתי לינדה, בהחלפות שלנו. עלי לציין שעד שלא שמתי אותם אחד ליד השני לא הייתי מעלה בדעתי שיתאימו. תפרתי לי תוספת למחשוף. והמשכתי ללבוש את החולצה בשמחה.

עבר זמן וכעת כבר לא אוהבת את השרוולים הקצרים מדי, אז שמתי נייר שקוף על השרוולים הקיימים תכננתי לי את צורת השרוולים באורך שיניח את דעתי. גזרתי ותפרתי. והנה יש לי חולצה שעברה מיחזור משביח ביותר.

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא החולצה הצומחת אתי

  1. מאת רבקה שרמן‏:

    מדליק!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.