שינויים שונים

אתמול 5 במאי 2021, מסר הנשיא ריבלין את המנדט להקמת הממשלה ליאיר לפיד, אני מאחלת לו  ולכולנו שהוא יצליח להקים ממשלה חדשה שתעשה שינוי , נחוץ מאד. באווירה הכללית בארץ ובהתנהגויות השלטונית שראש הממשלה ביבי , פירק כדי להשתמט ממשפטו על שחיתיות. חוץ מהבעיה הזו חילוף שלטון כללי מדי כמה שנים טוב מאד לכל מדינה.

בבדיקה רפואית כלשהי האחות הנחמדה אמרה שהיא מבקשת לשקול אותי אחר כך  הציבה אותי ליד קרש מידה. היא הודיעה לי את גובהי הנוכחי ושאלה מה היה גובהי לפני כמה שנים. לפני כמה שנים הייתי גבוהה בחמישה סמ מגובהי הנוכחי, זה לא ממש הפתיע אותי כי כבר שמתי לב לכך שהתקצרתי עם הגיל כאשר התחלתי לדרוך על אימרות של שמלות ארוכות, בעלייתי במדרגות. אגב על הטופס רשמה האחות 1.5 פחות ממה שהראה המשקל, כשתהתי על כך הסבירה שהנעליים ובגדי החורף שוקלים בערך 1.5 ולכן זה משקלי. דוקא שמחתי שלא עליתי במשקלי בזמן הקורונה.

וככה יצא שאני ממשיכה במבצע קיצורי שמלות ארוכות מדי , למען הבטיחות. אחת השמלות שכמעט וכשךתי על אימרתן הייתה שמלת הג'ינס שקבלתי מחברה,  ושיניתי על ידי הוספת פסים, מבד אחר. הורדתי ממנה 10 סמ, את הטלאים שעיטטרו את תחתי השמלה העברתי מעל לאימרה החדשה. לבשתיה ולתמהוני הרב , נראה לי שהשמלה הרגשתי שהיא הרבה יותר קלה מקודם. זה נראה קצת מוזר. אבל מדדתי אימרת השמלה הזו היא החלק הכי רחב בה. האורך הנוכחי של השמלה כולל קפל האימרה הוא 161 סמ. גזרתי ממנה 13 סמ [כולל קפל האימרה.] שקלתי את החלק שגזרתי ומשקלו 180 גרם ואיכשהו חשתי בהבדל הזה. אני מציינת את הדבר כי בשמלות האחרות או הכותנות כלל לא חשתי בהדל של משקל.

יש שמלות שבהן השתמשתי בפס הגזור כדי ליצור ממנו שרוולים יותר ארוכים או כיסים ואת יתר הפסים ודאי אשלב במיחזור המשביח שלי, בצורות שונות.

24/5/2021

עד שהמשכתי בכתיבה היו לנו 11 ימי לחימה על גבול עזה,. והיו גם שינויים בהתנהגות קבוצות שונות בארץ, מהומות [אפילו בחיפה] ואפילו מעשי לינץ בין יהודים לערבים ולהיפך, אזרחי גוש דן הצטרפו למעגל המרוקטים וברקטות ומרותקים לממ"דים בארץ.   הלוואי ןמהיום יהיו רק שינויים טובים בחברה שלנו.

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.