על השיפודים ינואר -פברואר 2020

מזמן לא פרמתי סוודרים ישנים כדי לסרוג מהם משהו חדש. אני מעדיפה לתת אותם למי שיהנה מהם . יש לי חברה חמודה שממש אוהבת סוודרים שלי אז כבר העברתי אליה שלושה ושתינו מרוצות.

קטע מאחד הסוודרים שעבר לחברה

לכן הפתעתי את עצמי כשהחלטתי כן לפרום משהו ולסרגו מחדש. פעם מצאתי בחנות צמר גמלים דק וחם.

החולצה החדשה בעבודה

החלטתי שהוא ממש מתאים לסרוג לעצמי צעיף גדול ומחבק. התחלתי את הצעיף, כמעט סיימתי אבל גיליתי שגיאה לא יפה בדוגמא שסרגתי. אז פרמתי , חשבתי שנתיים והחלטתי שאסרוג ממנה חולצה שתהיה כאמור חמה ודקה. התלבטתי איזו דוגמא אסרוג. ואז המצאתי לעצמי משהו,  סרגתי דוגמית חישבתי והתחלתי.  לגמרי שכחתי שהיו לי כדורים מכמה גוונים אז לקחתי את זה בחשבון של איזה גוון יבוא באיזה חלק של החולצה.  היות ואני סורגת בחתיכה אחת מלמעלה ואסרוג את גוף החולצה לפני שאסרוג את השרוולים זה יעזור לי בהחלטה של מיקום הגוונים השונים.

לפני שבוע יים נסעתי להרצאה בתל אביב, שעה ברכבת ממש מבקשת לקחת סריגה, החולצה הייתה

צעיף כותנה בעבודה

בנקודה בה אני צריכה  לפצל לגוף ולשרוולים , זה עיסוק למקום שקט. אז לקחתי עמי כדור כותנה ואתחיל צעיף חדש, את תחילת הצעיף אני יכולה לסרוג ללא ספירה או חישובים. הוא מתחיל כמו הצעיף האירי, אבל יהיו לו יותר עיניים. עדיין איני בטוחה שאסרוג את התחרה המומלצת, היא בת 51 עיניים ומסובכת מדי לסרוג בערב ליד טלויזיה . אמצא משהו אחר. בינתיים חישבתי וניסיתי במקום להתחיל את הבסיס עם 25 עיניים להתחיל עם 10  זה מגדיל את עומק הצעיף.

———–

עבר שבוע מאז שהתחלתי לכתוב, החולצה מתקדמת יפה, וגם הצעיף, בקצת בולמוס הגעתי ל312 עיניים,

התחרה צומחת על צידי הצעיף

[עד שהצלחתי לספור בלי שיפריעו לי, עבר קצת זמן] וניסיתי את דוגמאת התחרה של 51 העינים וראיתי שהיא לא נוחה לי. אז מצאתי דוגמא אחרת שמצאה חן בעיני והתחלתי אותה, אין שום רע בכך שהיא נוחה לסריגה ליד החדשות שנופלות עלינו כל יום, ובעיקר בזמן תעמולת בחירות מגעילה.

 

מלבד זה סיימתי לתקן את שמיכת המשושים של אורי. כמו כן צינרתי כמה שורות כדי להאריך מעט את שרוולי המעיל החם שלי, ממש הבדל של שמיים וארץ. כעת הוא נעים לי יותר משהיה קודם. סיימתי תפירת אימרת חצאית שכבר הייתה כמעט מוכנה שנתיים ועוד כמה תיקונים.


עברו שוב כשבועיים, שמענו הרצאה בקרנו רופא  ושאר עיסוקים .בחולצה הגעתי לסריגת אימרת הגוף, בקרוב אגיע לשרוולים.

עם הצעיף היו בעיות , שום תחרה לא נראתה טוב בחוט המסוים הזה עם הצבע הזה, לאחר שניסיתי 4 דגמי תחרה שונים, התיאשתי, חשבתי הרבה הוספתי עוד כמב שורות כלומר גם הוספת עיניים , כעת יש לי 330 עיניים ואת קצה הצעיף אני מסיימת עם משולשים גדולים שבסיס כל אחד מהם 10 עיניים. אכן זה נראה מאד יפה .

השנה פברואר מעובר, לכן יש לי עוד יומיים. לא אסיים את מה שבעבודה על השיפודים בחודש זה. אבל יש זמן לכל. בשבוע הבא סבב הבחירות השלישי שלנו תוך שנה. כמה דברים עשיתי בזמן הזה? והפוליטיקאים לא הצליחו להקים ממשלה. שיהיה לכולנו במזל בשבוע הבא.

משולשים שבסיסם 10 עיניים על אימרת הצעיף

שרוול המעיל החם כפי שהיה

השרוול המשופץ

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אמנות שלי, כללי, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.