עוד פעם

לפני זמן קצר ראיתי הפניה בפייסבוק אל מאמר שמראה 44 מעשים שכל אדם יכול לעשות כדי להציל את כדור הארץ. רוב העצות היו טובות מלבד הפיסקה על בגדים. שתי העצות שניתנו היו שבגדים ישנים אפשר להפוך לסמרטוטים או למסור למישהו אחר.

זה ממש קומם אותי, כי אלו שני הרעיונות האחרונים שעושים עם בגדים ישנים. קודם כל צריך לטפל בבגדים, לנקות בצורה המתאימה, ובזמן הנכון. איר לתקן , אחר כך אם נמאס אפשר לקשט , אפשר לשלב 2 או שלושה בגדים לבגד חדש אפשר להפוך בגד ישן או שנמאס לכם ממנו  לתיקים, ציפות, שמיכות, וילונות , מפות , בובות, בקיצור למה שרוצים ….רק לא לזרוק ולהפוך לסמרטוטים רק את הקטעים שכבר אינם טובים למשהו אחר.

איני יחידה שמשתמשת בבדים ובבגדים עוד פעם , וזה גם לא נושא חדש שהתחיל כעת. יש לי אוסף של קטעי עיתונים, ספרים ועוד שבהם יש רעיונות כאלו. אז אני חושבת לעיתים שאולי כדאי שאפתח פינה שבועית או דו חודשית לענין הרצון והצורך להשתמש  עוד פעם במה שיש לי, שכבר שילמתי עבורו, שהטיפול בו טוב לי וטוב לכדור המסכן שלנו. אבל יש מקומות שבהם כבר עוסקים בכך, בינתיים אני מצרפת את דעותיי ורעיונותיי בכל מיני מקומות כאלה.

בשבועות האחרונים תפרתי לבני אורי וילונות חדשים, כיון שהוילונות שלו שפנו למערב ונהנו משמש אחר

הוילונות החדשים של אורי [צילום אורי ברוק]

הצהריים, פשוט עוכלו על ידי שנות שמש רבות. מצמד הוילונות הללו חתכתי את החלקים שנותרו שלמים. את הגדול ביותר הבאתי לחברתי שעשתה ממנו שק לשמירת יצירות שלה. באחר השתמשנו בבית.

המעיל כמעט גמור

 

אני עובדת על סיום המעיל שהיה כותנת  הפיסות שלי והתגלה  כחם מדי לקיץ, כעת יהיה מעיל פיסות .  כמו כן גיליתי שחצאית ישנה שכבר נמאסה עלי אחרי שלבשתיה כמעט 20 שנה ושמתי בצד לשימוש מחודש, ממש משתלבת יפה עם חולצה שאני רוצה להוסיף לה שרוולים קצרים, הם ממש מתאימים ביחד, אבל אני מחפשת כעת עוד משהו שיפלפל מעט את שני הבדים השקטים  הללו.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.