ארבע יצירות שלי בתערוכה קבוצתית במוזיאון 'הארץ'

'במוזיאון הארץ' בתל אביב, נפתחה תערוכה בשם ' המפה לקרוא בין הקווים'  ובה משתתפות ארבע יצירות שלי. שלוש נלקחו מהבית שלי והרביעית הושאלה ממוזיאון 'עין חרוד' . היה מאד מרגש את השלוש שבבית אבל התרגשתי עוד יותר לפגוש את 'כפר קרע' שכבר לא ראיתי 17 שנה.  'התרשמויות מפה' הוצגה החל מספטמבר 2001 במוזיאון 'עין חרוד'.

ראשית תודה לאוצרת בתיה דונר, שטרחה והגיעה עד לביתי לבחור את היצירות. והיה לנו בוקר מיוחד שבו שוחחנו רבות.תודה על התערוכה לה ולכל הצוות של המוזיאון שטרחו להקים תערוכה כל כך גדולה ומקיפה. 53 אמנים, 151 יצירות. תודה גם על הקטלוג המרהיב.

בקרתי כבר פעמיים ואני מודה שאלך שוב. נסעתי לפני פתיחת התערוכה כדי לראות [ולהיות בשקט לבד] ולקלוט את האווירה. הייתי כמובן בפתיחה המרשימה, עם אווירה מצוינת, כל האמנים פרגנו לאחרים, משהו שלא תמיד מרגישים בפתיחות. פגשתי הרבה מכירים/ות וחברים/ות , אך בעיקר התרגשתי לפגוש את אריאנה ליטמן המקסימה, שהייתה שכנתי לתערוכה בעין חרוד לפני 17 שנה. שמחתי גם שאריאנה הציעה לי מייד להצטלם ליד יצירה שלי.

צילום סלפי של אריאנה ליטמן אתי ליד 'שכונת אל-חנק, אום-אל-פחם'

17 שנה והיצירות שלנו עדיין חזקות ומדברות על המצב בארצנו. הבעיות שהעלינו ביצירותינו טרם נפתרו. להיפך נראה שהן הולכות ומחמירות.

מימין לשמאל, 'טירה פורחת', 'שכונת אל-חנק אום-אל-פחם' , 'כפר קרע'

 

ליד 'זלפה' תודה לשומר שצילם אותי במצלמה שלי.

 

הארכיטקט דב צרנוברודה ז"ל, ש 'תוכניות בנין הערים' שלו שימשו אותי ליצירת ה'מפות' שלי, היה איש עובד שלום שסכן עצמו במפגשים עם פלשתינאים כולל יאסאר עראפת שמהם שב. אך נרצח בפיגוע במסעדת 'מצא' בחיפה, קרוב לביתו.  לשמחתי זכה לראות את התערוכה ב'עין חרוד'.

שער קטלוג התערוכה 'התרשמויות מפה' במוזיאון עין חרוד.

שער אנגלי לקטלוג

התערוכה תהיה פתוחה עד תחילת יולי .

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אמנות ישראלית, אמנות סיבים, אמנות שלי, כללי, ממצלמתי, תערוכות, עם התגים , , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא ארבע יצירות שלי בתערוכה קבוצתית במוזיאון 'הארץ'

  1. מאת אילה רז‏:

    אגיע בקרוב לראות את התערוכה ואשמח לפגוש אותך שם. מתי את מגיעה?

    • מאת mirjam‏:

      תודה אילה. הייתי כבר לפני הפתיחה ובפתיחה. מתכוננת לנסוע שוב. טרם החלטנו מתי. יש הרבה מה לראות עם כה הרבה יצירות של הרבה אמנים. מרים

  2. מאת ברי פלוטקין‏:

    תערוכה מומלצת מאוד מבחינת תוכן ועיצוב. אין ספק שהיצירות שלך המוצגות בה בין הטובות והמעניינות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.