לחדש אפודה

את האפודה הותיקה הזו סרגתי ב1979 , מצמר של כבשה אחת שקבלתי ממכרה שלי. היה מעט

אפודה ותיקה גב

אפודה ותיקה גב

צמר, בדיוק מספיק לאפודה עם קצת כיסוי לכתפיים. סרגתיה כך שגוף האפודה הפוך מהשרוולים, כך יכלתי ללובשה בשני אופנים, במילא אין לה תפרים כך שאין הבדל כמעט. בשנתיים האחרונות התחלתי לחוש שהיא כבר קצת לא מתאימה לי, אבל לא רציתי לוותר עליה.  אחרי סידור וארגון הצמרים שלי באחרונה, מיינתי שוב את הצמרים והיה לי קל למצוא שארית צמר שנראתה לי מתאימה לשיפוץ ושינוי האפודה הזו.

אפודה ותיקה חזית

אפודה ותיקה חזית

העליתי עיניים לצידי הפתח הקדמי מצד אחד, יצרתי פינה והעליתי עיניים מתחת לאימרה, יצרתי עוד פינה והעליתי עיניים על הצד השני של הפתח הקדמי. את זה סרגתי בבת אחת. ל'גימור'  הפתח הקדמי הוספתי שורה של עמודים מצונרים בשביל החוזק והיופי. מסביב לפתח הצוואר הוספתי שורת עמודים. כמו כן צינרתי שורת חצאי עמודים סביב פחתיי הזרועות. כל העבודה ארכה כשעתיים ואני כעת מאד מרוצה מהאפודה המחודשת . היא מחממת כרגיל היטב, נוחה ונאה ללבישה ואני חשה שהתחדשתי במשהו.

אפוד מחודשת חזית

אפודה מחודשת חזית

אפודה מחודשת גב

אפודה מחודשת גב

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אוספים, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

6 תגובות בנושא לחדש אפודה

  1. מאת רבקה שרמן‏:

    נהדר!
    תתחדשי!

  2. האפודה המחודשת אכן נראית אחרת לגמרי. לכשלעצמי – אני אוהבת מאד את המראה טרום החידוש, ואת חילופי הגוונים העדינים של הצמר הטבעי. אבל לא הבנתי מה זאת אומרת שסרגת כך שגוף האפודה הפוך מהשרוולים וכך אפשר ללבוש אותה בשני אופנים. זה נשמע לי החלק הכי מעניין כאן…

    • מאת mirjam‏:

      תודה יונית, גם הצמר שאתו חידשתי את האפודה טווי וצבוע ביד!!! אכן אהבתיה קןדם אבל אחרי כל כך הרבה שנים, גם אני השתניתי קצת והאפודה כבר לא מילאה את תפקידה. לא היה טעם לפרום אותה, אז מצאתי לה צמר שבו הגוונים מאד עדינים ויש אפילו מקומות עם אותו אפרפר טבעי שאת וגם אני אוהבות. לגבי שאלתך מה התכוונתי בהיפוך בין השרוולונים לבין גוף האפודה. התכוונתי שסרגתי את שרוולי האפודה כך שפניהם כולו שורות שמאל בצד שפני הגוף כולו ימין!!! וככה האפודה קבלה מראה קצת שונה אם הגוף היה שמאל אז השרוולונים הינם ימין והפוך. זה מוסיף קצת 'פלפל' לסריגה 'רגילה' כזו. וכמובן כרגיל אני שמחה וגאה שאפשר להמשיך ולהשתמש בה. מרים

  3. מאת תמי‏:

    איזה שפצור מקסים! בדיוק השבוע לקחתי את עצמי בידיים ותפרתי פרחי קרושה קטנים לחולצת טריקו ישנה ואהובה, שנפער בה חור. מוכרחה להגיד שיש משהו כייפי במיוחד בחידוש של פריט ישן. תתחדשי ותיהני מהאפודה המחודשת שלך!

    • מאת mirjam‏:

      תודה תמי שבת שלום, איזו מילה מקסימה שפצור !!! אכן אין כמו להאריך חייו של בגד ישן ואהוב !!!! תהני גם משלך !! מרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.