איפה מוצאים יוני דואר?

באחרונה סגרו את סניף הדואר הקרוב לביתנו. היו לי כמה סידורים שיש לעשותם בדואר, אז תהיתי האם אלך לסניף הישן שלנו בנתיב חן [ששירת אותנו בנאמנות כשגרנו לפני שנים רבות ביזרעאליה? ] המרחק הוא בערך 2 ק"מ ועוד קצת לכיוון אחד, או לסניף שברחוב הגליל בערך ק"מ וחצי לכל כיוון?. למעשה אני יכולה להגיע אל שני הסניפים באוטובוס, אבל זה ייקח זמן נוסף וגם מחיר של כרטיס [אני חושבת כרגע כגימלאית] .  גם אם אעלה על אוטובוס זה עדיין מטרד מיותר, מה פתאום שינו את הסידור הציבורי הנכון שבו לכל אדם יש גישה נוחה למשרד הדואר? ולמה עלי לשלם גם כרטיס נסיעה נוסף על מחיר משלוח הדואר שלי?

אני , ברוך השם עדיין מטיבה ללכת, אבל הגיל מתקדם ומה יהיה כשחלילה אתקשה ללכת ומה על כל אותם אנשים בשכונה שכבר כעת קשה להם?. אני כבר לא נוהגת, אז למה מגבירים את הקושי של אנשים מבוגרים במקום להקל. כמובן האנשים שמחליטים על 'קיצוצי הייעול' הללו, נוהגים ברכבם או שיש להם עוזרים ששולחים ואוספים עבורם את הדואר! וכאשר ייצאו לפנסיה היא תהייה מרווחת כך שיוכלו שוב לשכור עזרה. אך מה על האיש או האשה שאין להם עזרה או פנסיה שמנה ממוסד שהיה אמור להקל עלינו ולא על המנהלים שלו?.

מ י ש ה ו    י ו ד ע / ת    א י פ ה    מ ו צ א י ם    י ו נ י    ד ו א ר ?

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא איפה מוצאים יוני דואר?

  1. מאת אילה רז‏:

    מרים היקרה, דואר ישראל בכל מקרה מתנהל בקצב צב, אז כנראה שיונת הדואר תגיע יותר מהר…אני משתדלת לא לשלוח דואר רשום, אלא רק דואר רגיל, כדי שהנמענים שלי לא יצטרכו לעמוד שעות בסניף הדואר כדי לקבל את המכתב הרשום.

    • מאת mirjam‏:

      ,תודה אילה, מה אפשר לעשות ועדיין יש רצון וצורך לשלוח כל מיני דברים. התפרקות השירותים החברתיים -ודואר נחשב גם שירות חברתי!!! אינו מוצדק, ואיני מתכוונת לוותר על זכותי לשירות זה.

  2. מאת תמי‏:

    כל רשומה שלך היא פנינה! בסגנון – ובעיקר במהות. גם הפעם את כל כך צודקת! אולי צריך לארגן איזו מחאה באזור שלך? אני בטוחה שאת לא היחידה שזה מטריד אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.