רצופה בכוונות טובות

הבקר קראתי אחד הבלוגים האהודים עלי וראיתי שם הצעה נחמדה לעשיית מלאכה כלשהי, מהסוג שגם מכרה שלי עושה.  לא חשבתי פעמיים, ושלחתי את זה לדואל של המכרה. אחר כך פתחתי את הדואל שלי ומצאתי שכמה מכרות שלחו לי דברים שאולי יענינו אותי. פתאום חשבתי שאולי לא הייתי צריכה ללשלוח  את ההצעה הנ"ל לאותה מכרה ? אולי היא נעלבת?. בחנתי את ההצעות והקישורים ששלוח לי, כדי לראות מה גרם לי להרהר בכך.

הרבה מההצעות ששלחו לי אכן מענינות, השולחות גם לא הוסיפו הערות מלבד 'מענין', 'נחמד', 'משעשע' , בדיוק כפי שאני עושה. איני כופה על המקבלת שום דבר, היא יכולה להתבונן, אולי תהנה אולי לא, ואחר היא יכולה למחוק את זה . אבל אחת השולחות אלי כתבה לי "כדאי לך ללמוד מהתמונות האלו זה יותר יפה מהבגדים שאת תופרת! " , אהה הנה הסיבה להרהורי? ולבחינה העצמית שלי. האם חלילה כשאני שולחת למכרה שלי קישורים לרעיונות מלאכה, היא מקבלת זאת כאילו אני מבקרת אותה ? או מוטב לנסח למה אני שולחת למכרות קישורים לדברים כאלה?.

יש לי חברות ומכרות שאני מכירה מספיק טוב, לדעת שהן רואות את שליחת  הקישורים הללו כהעשרת המילון המקצועי  שלהן. הן גולשות בכל מיני מקומות שונים מאלו שאני מגיעה אליהם ואז הן שולחות לי מה שנראה להן שיענין אותי . ועם אלו אני שלמה לחלוטין והאמת היא שזו ששלחתי לה את הקישור הבקר נמצאת בקבוצה הזו .   האם אי פעם שלחתי למישהי קישור עם הערה כזו ? ודאי שלא ! האם קרו מקרים שבהם קבלתי בעצמי הערות כאלה. אכן קבלתי , למה עד עכשו לא נעלבתי מזה ?. אולי הגעתי לרוויה בהערות מסוג זה ?. אולי נמאס ? . אולי הגיע הזמן שגם בנושאים אלו כמו בכל דבר נלמד  כ ו ל נ ו  לכבד יותר אחד/ת את השני/ה.

 

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, מלאכת מחשבת, תדמית מדומיינת, עם התגים , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.