העץ של השכנים – יותר גבוה

לשכנים/חברים  שלי יש עץ נהדר, פיקוס ענקי , שמסתיר בית שבו ארבע קומות. בקיץ הם תולים מתחת לענפיו  רשת, כדי שפירותיו שנופלים לחצרם לא יסכנו את ההולכים או יטנפו כל כסא. מזמן חשבתי לצלם אותו, ובקר אחד ישבתי עם השכנה=החברה שלפתי מצלמה ו'תפסתי' כמה תמונות.

עץ שכן 4עץ שכו 6

 

עץ שכן 9                                                                                                                                 עץ שכן 8עץ שכן 11

זהו עץ מענין גם מבחינת אוכלוסיית הציפורים השוכנת בו.  כבר כמה שנים שבקייץ אנו שומעים מבין ענפיו מריבות קולניות בין עורבים 'רגילים' לבין עורבנים שחורי כיפה. קולניות כל כך שאנו שומעים אותן מצידו השני של הכביש. בולבולים, יונים,צוצלות ועוד ציפורים לא מזוהות מבלות בסבך המופלא.

כבר ספרתי כמה פעמים שאני אוהבת עצים, מאז בואי ארצה בגיל הגן, נטעתי עצים רבים.  בשדה נחמיה, ברגבה, בנהריה, ברחבי הגליל המערבי וכמובן שכאן בחיפה. בגינתי הקטנה יש עצים שנטעתי ויש עץ שסק שלא נטעתי, הוא הנביט את עצמו מגלעין שזרקתי לאחר אכילת שסק מהעץ שנטעתי. העץ הראשון  כבר אינו חי, אבל הנצר שלו מניב גם מניב ומשמח את לבנו [ןמושך גנבי פרי] . אז אולי העץ של השכנים יותר גבוה אבל שלנו אהוב עלינו יותר.

עץ שכן 2

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, ממצלמתי, משפחוגרפיה, תמונות מקומיות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.