ושמחת בתיקונייך

כאשר קונים נעליים חדשות, לא רצוי מיד לצאת עמן לטיול ארוך, מומלץ לטייל בהן מעדנות עד שהרגל מתרגלת והנעל 'מתלבשת' היטב על הרגל. גם על סוודרים חדשים נאמר לעיתים שהם צריכים 'להתישב' על צורת הגוף.  לא שמעתי שאומרים דברים כאלה על בגדים חדשים, אך לעיתים לוקח זמן עד שאנו מרגישים שהם הופכים ל'חלק' מגופנו או חיינו.

את החצאית התפורה מארבע בדים משובצים שונים עם לבבית הגינס, ראיתי בחלון ראווה ברחוב הרצל , בימים שתליתי את תערוכת היחידה שלי 'אשה עם חוטים' בגלריה 'בית היוצר'  בחיפה ב1995. לא התאפקתי היא קראה לי בקולי קולות והתחננה שאקח אותה הביתה. אז קניתיה ולקחתיה עמי, הזזתי את הכפתורים במותניים והכנסתי כמה תפרים והרביתי ללבשה. הגינס הינו כחול בהיר, ל 3 מהבדים יש משבצות בתכלת ולבן שונות בכל בד ובבד הרביעי יש גם פסים צהובים.

גב החצאית עם הלבבית

גב החצאית עם הלבבית

החצאית עם הלבבית מקדימה

החצאית עם הלבבית מקדימה

 

החצאית עם הלבבית  נוחה ללבישה,  שלוש עונות בשנה, בקיץ עם חולצה קצרת שרוולים, בסתיו ובאביב עם שרוולים ארוכים . באוטובוס קפוא בקיץ ובעונות המעבר היא נעימה לרגליים, בקיצור הרביתי ללבוש אותה. עם הזמן שבתי והזזתי את כפתורי המותניים, תיקנתי  קצת תפרים החלפתי את כפתורי הלבבית באבזמים קפיציים. ויום אחד לאחר הכביסהכאשר גהצתי אותה ראיתי שיש מקום בלוי. זה ציער אותי, אך מיד ראיתי שכיוון שהיא עשויה מכמה סוגי בדים ……אז יהיה מאד 'טבעי' להוסיף לה טלאים בגוונים הולמים. ומייד חשבתי שזה גם יאפשר לי להוסיף עוד כמה צבעים כדי להגדיל את מגוון החולצות שמתאימות לה.

החצאית פרושה - קדימה

החצאית פרושה – קדימה

סרפן גינס 3 jpg

חצאית פרושה מראה מאחור

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אמנות סיבים, כללי, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, תדמית מדומיינת, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

4 תגובות בנושא ושמחת בתיקונייך

  1. מאת Elizabeth de kievit‏:

    Wat ziet dat er leuk uit… veel fantasie voor gebruikt.. helemaal mijn stijl. Fijn weekeind.

  2. מאת רבקה פרידלנדר‏:

    נהדר ונפלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.