שוב טבחו יהודים 7/10/2023

כבר חמישה שבועות, ועדיין נדמה לי שאני הוזה. בשמחת תורה, חדרו מפלצות חמס ל'עוטף עזה' וטבחו יהודים תינוקות, נשים גברים מכל הגילים. טבחו ונהנו מכך, טבחו והתיישבו לאכול,  טבחו ויש מי ששלח מסר להוריו שהוא טבח 19 יהודים והוא שולח תמונות מהנייד של יהודיה שטבח ה, והוריו ברכו אותו, טבחו ורצחו ואנסו וחטפו אנשים מכל הגילים.

לא תיארתי לי שלאחר נסיבות לידתי בזמן השואה,  כשחלקים ממשפחותיי , נרצחו על ידי מאמיני תיאוריה נפשעת , שוב יטבחו ביהודים ועוד בארצנו שלנו שכל ישותה היא למען להגן על יהודים. בעולם משתוללים חולי מחלת האנטישמיות עם צרחות השמידו יהודים.

אני אמנית, ויש אמניות ואמנים מחברותיי וחבריי שהצליחו ליצור, לשחרר את רגשותיהם ליצירה, אני רוצה אך עדיין לא יכולה. הגוף שלי מסרב ליצור משהו. הגוף שלי זוכר את האיכרים שאצלם שהיתי אחרי מלחמת העולם, שאליהם העבירו אותי הרשויות ההולנדית לאחר התמוטטות אמי שגילתה שכל משפחתה נרצחה.

בארצות רבות משתוללים האנטישמיים, כי שוב הותר דמינו. כל שונא יהודים מרגיש ששנאתו מוצדקת… איך אני יודעת שזה רק נגדנו ולא בעד הצד השני …. כי משום מה איני זוכרת הפגנות ובטח לא ענקיות כאלו כשבסוריה השלטון טבח במיליוני סורים …. ואפילו היו היסוסים באירופה  כמה פליטים היא יכולה לקבל… בסוף קבלה…. אבל כעת אף אחד לא מוכן לקבל את הפלסטינים ? .

ואם כבר נדברים על פליטים, משום מה התקשורת ההסברתית שלנו אינה מדגישה שכאן בארצנו יש כעת בערך 200.000 פליטים ישראלים שנפוצו בכל הארץ. יש תלונות על חלקים מהטיפול בהם, זה לא מושלם, אך הם נקלטו.

זה מזכיר לי מסמך שקראתי פעם מארכיון האו"ם . כעת 'משום מה' , כבר אין נגישות אליו. על כך שבעקבות מלחמת העצמאות היו בארץ גם עשרות אלפי פליטים יהודים, מהעיר העתיקה מישובים של גוש עציון ומעוד מקומות ברחבי הארץ . מסמך האו"ם מציין ש'אין צורך לדאוג לפליטים היהודים כי הם נקלטו בישובים היהודים', בעוד הפליטים הערביים לא נקלטו בישובים הערבים ועל כן האו"ם נדרש לדאוג להם.

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.