עורב/ת וחתול/ה מפגש מענין

ביום שני אחר הצהרים נחתי על הספה כשעיניי תפסו חתול שחור לבן מטפס על עץ הצאלון העומד עדיין בשלכת של השכנים מעבר לרחוב, וכן שמעתי קריאה רגילה לא מצוקתית של עורב, ניגשתי לחלון וראיתי שקורה משהו בין שניהם. כיון שאיני יכולה לצלם דרך הרשת ולבושתי גם איני מטיבה להפעיל את הסרטון בטלפון, יצאתי לרחוב והתבוננתי וצילמתי את האירוע.

בתחילה החתול ישב על ענף מתחת לעורב. אז העורב עבר לענף ממול ובחתול תמרן והסתובב על מזלג הענפים עליו ישב, כך שיוכל לראות את העורב פנים אל פנים. ואז קרה דבר מוזר העורב ירד לענף שעליו ישב החתול והתקרב אל החתול ונראה היה כאילו הם משוחחים. במהלך כל האירוע לא יכלתי לשמוע את החתול נוהם אבל הוא גם לא נראה מאיים, העורב השמיע מעט קריאות לא מצוקתיות כל זמן שהיו רחוקים מרגע שירד לענף העורב לא קרא בכלל.  לאחר כמה דקות של ישיבה זה מול זה העורב ניתר אל הגג, ועף כאילו הוא פצוע, לא נראו נוצות נופלות, ואחרי כמה דקות החתול גם עלה גם הגג. גם לא נשמעו קריאות מצוקה של העורב.

1. חתול על ענף למטה והעורב על ענף מעליו

2. העורב עבר לענף ממול לחתול

3. החתול מסתובב

4. פנים אל פנים

5. העורב ירד לעף שעליו החתול

6. ממש קרובים

7. שיחה בארבע עיניים ? אולי ?

אני לא יודעת מה לחשוב, השכנה שבדיוק הגיעה הביתה ושלה ספרתי את הסיפור , סבורה  שיש קן עורבים בעצים מסביב לביתה? ואז אולי העורב רצה לסלק את החתול משם? אבל יכול אולי להיות שהיה שם סיפור אחר.  מסקנה אחת הסקתי בכל זאת , שהגיע הזמן ללמוד לצלם סרטונים בטלפון.

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, ממצלמתי, תדמית מדומיינת, תמונות מקומיות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא עורב/ת וחתול/ה מפגש מענין

  1. מאת שולי‏:

    סיפור מסקרן.
    תמונה מספר 7 אומנותית ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.