שמלה אהובה צריכה טיפול

השמלה עם הכפתורים הצבעוניים

את שמלת הגי'נס הארוכה המכופתרת מקדימה, קניתי בשנת 1995 , בזמן שהצגתי את תערוכת היחידה הראשונה שלי בגלריה 'בית היוצר' ברחוב פבזנר בשכונת הדר בחיפה. היות וגם שמרתי בתערוכה, נהגתי לרדת מנוה שאנן להדר באוטובוס 18, לרדת ממנו ליד בית הכנסת הגדול שברחוב הרצל, ולעלות דרך הרחובות הקטנים. ככה גיליתי את חנויות הבגדים של נשים ששמעדיפות בגדים ארוכים יותר, מה שממש התאים לי. בעלת החנות הסבירה לי שזה אוברול שיש ללבשו מעל חולצה דקה עם שרוול ארוך, ושזה בגד צנוע מאד.

חגגתי עליה שנים רבות , בקיצים לבשתיה לפעמים בצורה 'פחות צנועה' , בלי שרוולים בכלל, בסתיו ובחורף הוספתי חולצות עם שרוולים שונים, גרביונים חמים, תחתונית ואם צריך גם סוודר.  בגד חזק, נוח. יפה, רב שימושי.

עם השנים התחילו חלק מהכפתורים המקוריים ליפול, אז החלפתי אותם בשלל כפתורים, כל פעם אחד שונה מצנצנת הכפתורים מה שהוסיף חן וענין לשמלה.  אח"כ עם השתנות הגוף, קיצרתי אותה מעט שלא אפול על השוליים כשאני עולה במדרגות או רצה אחרי אוטובוס.

השבוע אחרי שכיבסתי אותה, כבר לא יכלתי להתעלם מכך, שגם היא משתנה עם הגיל. פתח הצואר ופתחי הזרועות , התחילו קצת להתבלות. יהיה עלי לטפל בהם. לתחזק, לתקן ולרפא אותם. כי השמלה במצב מצוין ואני רוצה להמשיך וללבוש אותה. אז מה אעשה אתה ? להוסיף לה פס בד מסביב לשוליים ? לרקום ביד סביב הפתח ? . עלי לחשוב. בינתיים תליתיה על קולב בחדר העבודה ואני מתבוננת בה, עד שיעלה בי הרעיון הנכון.

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אמנות סיבים, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה 1 בנושא שמלה אהובה צריכה טיפול

  1. מאת רבקה שרמן‏:

    בהצלחה ובהנאה….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.