סוף חודש מאי – אביב 2015

החצאית עם הכתפיות כפי שהייתה

החצאית עם הכתפיות כפי שהייתה

 

סוף חודש מאי, מזג האוויר עדיין לא קבוע כקיצי,  יש גם  ימים ושעות שהוא קריר יותר. הרכיבו לנו ממשלה עשויה טלאים, כל שר קבל רבע ממשרד אחד, קטע ממשרד שני ושתי פקידות ממשרד שלישי. אני מקוה שכישורי התפירה הפוליטיים ויכולות יחסי האנוש שלהם של השרים הללו טובים אחרת,  מצבנו כמקבלי שירותים לא נראה כל כך טוב.

חצאית מתוקנת מקדימה

חצאית מתוקנת מקדימה

גב החצאית המתוקנת

גב החצאית המתוקנת

 

לאחר סיום אצירת התערוכות והשיבה לשגרה טובה של עבודה ויצירה, הגיעו הימים החמים ואני כדרכי 'הפכתי ארונות'. כשהתבוננתי בחצאית עם כתפיות שיש לי כבר המון שנים, שבהן הטלאתי אותה בצורה נחמדה, פתאום ראיתי שנמאסו עלי הכתפיות הללו, זה כבר לא מתאים לי . ניתוח קטן, הכתפיות נגזרו, הכנתי חגורה שבה אפשר להשחיל גומי. תקנתי עוד כמה מקומות שהתבלו עם עוד טלאים מתאימים. החלטתי גם שכעת אלבש את הכיסים שתמיד היו בגב החצאית מקדימה. גם יותר מתאים לי וגם כי גב החצאית הרבה יותר בלוי מקידמתה וכעת אשב על החלק החזק יותר= בלוי פחות. אני מתחדשת.

מבט מרח' החלוץ על מדרגות שעולות לרח' הרצל

מבט מרח' החלוץ על מדרגות שעולות לרח' הרצל

כדרכי אני מטיילת בכל חלקי העיר, לפעמים סתם כי אני אוהבת אותה ולפעמים כשעלי לעשות משהו באיזשהו מקום אינני עולה מיד על האוטובוס בתחנה הקרובה, אלא אני מטיילת, ועולה על תחנה רחוקה.  למשל השבוע בהדר, לאחר שעשיתי משהו בקצה אחד הלכתי  לכל אורכו של רחוב החלוץ ששם נמצאות כעת התחנות של קווי נוה שאנן ולא עליתי על הראשונה. כתמיד בעת האחרונה, ראיתי  חנוייות חדשות שנפתחו ווגיליתי שחנויות מוכרות נסגרו ואינן.  אני מצטערת שאנשים שקניתי אצלם הרבה שנים 'נעלמו'. ללא שיכלתי לאמר להם שלום ולאחל להם הצלחה בזמן הפנוי שיהיה להם.

ברח' החלוץ גיליתי כמה חנויות אתיופיות ונכנסתי לאחת להציץ בתבלינים. בחור צעיר ענה לשאלותי הרבות והציע לי קטניה [ אני מתבישת שאיני זוכרת את שמה!] עשירת חלבון. קניתי כמות קטנה ואם יטעם לי וודאי שאקנה אותה שוב. זו צורה נהדרת להעשיר את המטבח שלנו. אני תמיד מנסה לטעום מאכלים חדשים.

כשאני יורדת בפינת הרחוב שלי מהאוטובוס, אינני יכולה להתעלם מהעגורנים בקמפוס הטכניון אותם אני רואה

העגורנים בקמפוס במבט מרח' מל"ל

העגורנים במבט מרח' מל"ל

גם בחלון העבודה שלי, כאן מהתחנה ברחוב מל"ל הם נראים קצת אחרת. פרחי אביב מפיצים ריחות משכרים ונחילי דבורים ממלאות בחדווה את שקי הרגליים שלהן באבקות הפרחים. מרחוב מל"ל רואים חלק מהמעונות של הטכניון וגם את מגדל אוניברסיטת חיפה, שפעם נראה כמו יבלת על ההר אך כעת משבנו לפניו בניני מגורים גבוהים , הוא נראה כאילו התגמד קצת.

מעונות בטכניון ומגדל האוניברסיטה מוגמד מאחרי מגדלי המגורים

מעונות בטכניון ומגדל האוניברסיטה מוגמד מאחרי מגדלי המגורים

 

פריחת אביב

פריחת אביב

פריחה הטכניון

פריחה בטכניון

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, תמונות מקומיות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה 1 בנושא סוף חודש מאי – אביב 2015

  1. Gorgeous mix of colours in the skirt. The light blues co-ordinate beautifully

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.