הקיץ ברח לנו בגלל המלחמה -אז בואו נהנה מהסתיו

בעונה זו הבוגונויליה היא בשיא הסגול שלה

בעונה זו הבוגונויליה היא בשיא הסגול שלה

בבקרים האחרונים קמתי וחשתי שקריר. עננים אפורים משייטים בשמיים, נראה לי מוזר ולא רגיל לראש השנה, למרות שאנו בשנה שאחרי שנה מעוברת וה'חגים' יותר מאוחרים.  אחר כך חשבתי שאולי זה כי הקייץ האחרון התמסמס לנו בין הידיים, בגלל המלחמה. לא הרבינו לטייל על החוף ובכלל לא הרגשנו אותו ץץ כמו שכתבתי הקייץ נמס ונעלם כאילו לא היה.  אז כמעט מובן מאליו שניצני הקרירות מפתיעים אותי ? מה כבר ניגמר ? כבר אלבש שוב גרביים ונעליים ובגדים חמים. זה לא שאיני אוהבת אותם , אבל את הקייץ אני אוהבת הרבה יותר!!!

גן ציבורי ברחוב ארלוזורוב , בערב

גן ציבורי ברחוב ארלוזורוב , בערב

 

טוב, אז בא לי להינות מהסתיו.  הסתיו הישראלי אינו ארוך ואינו משופע בעלים יבשים בעלי גוונים מטריפים של אדום עד זהוב. אך יש לנו בשולי הכבישים והשדות ואצלנו בחיפה בפינות שונות על ההר, מבחר של צמחים יבשים, בעלי צורות וגוונים מענינים . מי שאוהב זרי קוצים זו העונה לאספם.   יש לנו מיגוון מעורב של פירות קייץ שטרם נסתימה  עונתם  ופירות חורף שכבר מדלגים אל השוק. מזג אוויר שמשתנה מימי חמסין לטפטופי טיפות סמליות. אנשים לובשים תערובת של בגדים חשופים וארוכים שמבלבלים את הצופה בהם. מזג האוויר גורם לרבים מאתנו. יש לנו המוני להקות ציפורים שחולפות מעל ראשינו במעופן דרומה ואפשר לצאת לחזות במראות המרהיבים של הלהקות האדירות בכל מיני מקומות ברחבי הארץ.

דו שיח בין עורבים

דו שיח בין עורבים

 

הימים המתקצרים, גורמים לכך שנראה פתאום מקומות שראינו לרוב באור היום , בצורה שונה מזו שאנו רגילים לראותם.

עיתוני האופנה /סריגה/ תפירה מראים לנו מיגוון רעיונות איך לשנות/ לשפר/ לגוון את מלתחותינו. ואני בוחנת את שלי, מהרהרת בכמה רעיונות שרציתי להגשים. הסתיו הוא זמן ההרהורים והתוכניות.

 

 

גמרנו לשמוע את סיכומי השנה העברית ועוד מעט נתחיל לקבל את סיכומי השנה הכללית, לא בדיוק תענוג [לפעמים אף משעמם], אבל אני נהנית מהשוני והדומה שבין שני סוגי הסיכומים הללו שמושמעים לנו בהבדל של חודשיים וחצי זה מזה.

זה דוקא מעיתון ישן - אבל כבר כמה זמן מתחשק לי לסרוג אחד כזה....

זה דוקא מעיתון ישן – אבל כבר כמה זמן מתחשק לי לסרוג אחד כזה….

 

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, תמונות מקומיות, עם התגים , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא הקיץ ברח לנו בגלל המלחמה -אז בואו נהנה מהסתיו

  1. מאת תמי‏:

    אני דווקא מחובבות החורף, מה שאומר שטוב שיש לנו סתיו ואביב, ככה שיש נקודת מפגש לכולנו. תודה שהזכרת לי את עונת המעבר החמקמקה הזו… 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.