הדרת הדר -עוד תמונות לא נהדרות מרחובות ביאליק וברוולד

בשבוע שעבר ירדתי מן האוטובוס שלי בתחנה ברחוב ביאליק ונגעלתי שוב מהזוהמה וההזנחה. אינני

בין שני בתים ברחוב ביאליק , כמעט מול עירית חיפה - מרץ 2012

מבינה מדוע מישהו מבנין העיריה ממש בקצה הרחוב אינו מוטרד מהמראות הללו. מה הבעיה לשלוח פקח או שניים, שיעירו ויכריחו את בעלי הבתים לנקות ולתקן, למה מחכים? לאסונות של התמוטטות או מחלות ?

 

כך נראית חצר ברחוב ביאליק כמעט מול העיריה במרץ 2012

ברשומתי -ברחוב ביאליק "…גם כותלי הבית כמו בוכים בדממה…" מיום  30/01/2012 התיחסתי לקטע העליון של רח' ביאליק, זה שנמצא בין רחוב הרצל לרחוב החלוץ, סברתי שטוב להראות גם מה קורה בהמשכו לכיוון רחוב חסן שוקרי לפינה שבה עומד בנין העיריה שלנו.

כשצועדים מתחנת האוטובוס חזרה לכיוון רחוב החלוץ רואים גם את הבנין בפינת ביאליק ולידו את הבנין אפור הבטון, שכבר יותר משנתיים עומד פרוץ, ספק בבניה מחדש ספק חורבה עזובה, שאת גבו צילמתי  והראיתי ברשומה הקודמת, שם ציינתי שיש לו חזית לרחוב הרצל.

הבית האפור ברחוב החלוץ

בעצם אם מסתכלים ומתעלמים מהלכלוך, הרי הבתים באזור זה יפים, לאדריכלים היה חזון, רואים סימנים של בניה עם מרכיבים ים תיכוניים, מרפסות שהיו פעם יפות, חלונות עם צורות מקוריות, שכנראה הכניסו אויר אך הותירו את השמש החמה בחוץ.

 

כשפונים ימינה ןאחר שמאלה מגיעים לרחוב ברוולד, שעקב השינויים התחבורתיים הפך מרחוב שלו ושקט למשפך תחבורתי לכל מה שצריך לנסוע להרצל מכל כיוון.

גם לפני השינוי בתחבורה מצב הבתים שם לא היה טוב, כעת הם ממשיכים להזדהם. למוניות נווה שאנן זוהי כעת התחנה האחרונה בהדר, מה שמקשה על הרוצים להגיע לרחוב הנביאים לקופת החולים, כנראה שהמתכננים אף פעם לא נזקקו לתחבורה ציבורית. נהגי המוניות באדיבותם מנסים לעצור שם בצורה שתקל על הנוסעים לעלות ולרדת מהם, פקחי העיריה לא פעם מציקים למוניות ולקהל הנוסעים ומנסים למנוע את עצירת המוניות שם.

פינת ברוולד החלוץ הדר הכרמל חיפה

 

רח ברוולד- הדר? אין שם

פינת ברוולד- הרצל מחכים שייפול על מישהו? וומה עם ה'תוספות החדשות' ?

 

פינת ברוולד הרצל 'עזובה ציורית' לתשומת לב יושבי בתי הקפה שמעבר לכביש

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אוספים, אמנות ישראלית, כללי, ממצלמתי, תדמית מדומיינת, תמונות מקומיות, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא הדרת הדר -עוד תמונות לא נהדרות מרחובות ביאליק וברוולד

  1. מאת אילה רז‏:

    את לוקאל פטריוטית אמיתית. כל הכבוד! מקווה שזה יביא לשינוי.

    • מאת mirjam‏:

      ממש לא -קל בימים אלו לראות את 'קמטי'העיר שלנו. את ההזנחה הנוראית והלא מוצדקת . תודה על המחמאה
      מרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.