הזמנות בדואל אז איך נזכור מה?למתי?

בימים אלו רובנו מקבלים הזמנות לתערוכות ואירועים בדוא"לנו, זה כמובן מאד טוב לסביבה, חוסך ניירת בולים וזמן, אבל יש לו חסרון אחד קטן…אם איני רושמת את תאריך האירוע על לוח השנה, ביומן  או מדפיסה בעצמי את ההזמנה אני עשויה לשכוח את תאריך האירוע ו'לפספס' אותו. חסרון קטנטן נוסף הוא שיש הזמנות מאד יפות או חשובות שאולי כדאי לשמרן באוספנו ואז עלינו להדפיסן בעצמנו.

הזמנות לתערוכות הן בדרך כלל מאד מושקעות ויפות בהיותן חלון הראוה של התערוכה המיועדת, האוצר ומקום התצוגה. היום אני מצטערת שלא אספתי /שמרתי את כל ההזמנות שקבלתי עם השנים, וחבל לי ששמרתי רק חלק מן ההזמנות של התערוכות שבהן השתתפתי בעצמי ושאת חלקן אף עיצבתי בעצמי. כעת כשאני מסדרת ניירות ישנים ומוצאת שם הזמנה ישנה אני מוסיפה אותה למגירות שבהן אני שומרת דברים הקשורים לתערוכותי.

ככתוב, במשך השנים עיצבתי לעצמי או לתערוכות הקבוצתיות אצל סימה ב'סימגלרי' הזמנות שלתחושתי הביעו את רוח התערוכה. עם הזמן השתכללתי וההזמנות נעשו יותר ממוקדות כך שאפילו הכיתוב ושמות המשתתפים הפכו לחלק מן העיצוב.

אך אני רוצה לחשוב כיצד אזכור אירועים. ציון ביום המתאים בפנקס קטן ליד המחשב, ועוד רישום בפנקסון שבתיק ובכל זאת כבר הספקתי לא להגיע לכמה מקומות.וכעת סוף שנת הלימודים ההזמנות זורמות יום יום לתוך המחשב שלי, למודת נסיון אני מיד רושמת אותן בלוח הקטן, פן 'אפספס' משהו , או גרוע מזה אעליב מישהו בכך שלא אגיע. הרי המילה הזמנה מכילה את המילה זמן, הזמן שאותו אנו מוזמנים  לתת ולהקדיש לאחרים. אז שנתראה רק בשמחות.

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, תערוכות, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.