מה כתוב על הכפתור הזה?

לפעמים אנשים שרואים את עבודות הסיבים של חברותי אמניות הסיבים או שלי , מציעים לנו את שאריות

כמה בדים עם מלל מודפס

הבדים, הכפתורים, החוטים ושאר דברים שהם כבר אינם רוצים. וכך אני מקבלת בתודה כל מיני אוצרות מענינים. אני ממיינת אותם, משאירה אצלי כל מה שאני עשויה להשתמש בו ומעבירה לאמניות סיבים אחרות את השאר. קבלת החומרים הללו זה שעור נפלא בעושר היצירה האנושית, אני רואה וחשה בידי קטעי בדים בשלל חומרים, צבעים ומרקמים. מגוון הכפתורים והאבזמים מדהים, נדמה  שיש אין סוף צורות  וקורה  לעיתים שפריט שקבלתי שולח אותי לחיפוש, מחקר ונסיון להבין.

כבר ראיתי בדים עם טקסטים שונים, לעיתים קישוטיים לעיתים עם כוונות מסחריות, פולחניות או הומריסטיות.  על כפתורים, יש מלל או אותיות שמקשרים אותם למדים של צבא או של מפעל כלשהו  ולפעמים הם רק מחקים מלל כזה כדי למכור יותר כפתורים או בהקשר לאופנה כלשהי. לפני כמה שנים מצאתי בתוך שקית בין הכפתורים הדי סטנדרטים, כפתור עם מלל  מסקרן. שאיני מוצאת לו הסבר? שלחתי שאלה לכמה עיתונים מקצועים אבל טרם קבלתי תשובה.  אולי מישהו יודע מה כתוב על הכפתור הזה???

מי יודע מה כתוב פה ?

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אוספים, כללי, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא מה כתוב על הכפתור הזה?

  1. מאת אילה רז‏:

    אני מכירה מישהו שהתכוון לעשות דוקטורט על הכתובות שעל גבי הכפתורים. אני לא אכתוב כאן את שמו, כי הוא אולי לא יאהב את זה, אבל אגלה לך מיהו כשניפגש.

    • מאת mirjam‏:

      תודה אילה, זה יהיה מענין. לא מזמן היה בPiecework מאמר על אוניה שטבעה בנהר בארה"ב , לפני כ100 שנים ובה היו לשמחת החוקרים.כפתורים חדשים לגמרי. אני נוטה לחשוב שהכפתור אולי נעשה מאיזו קופסת שימורים עם כתובת [כמו קופסא של קואקר]. מרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.