די לשקיות הניילון – תפרו לכם שקיות בד

סוף סוף בשעה מוצלחת אישרו את חוק השקיות וכעת נצטרך לשלם רק 10 אגורות עבור הפריט מזהם הסביבה הזה. בדיונים בכלי התקשורת השונים הובעו והובאו כל מיני דעות בעד ונגד. בין היתר הביאו קטעים משידורים מחו"ל שבהם נטען שהשקיות והתיקים לשימוש חוזר נמצאו מזוהמים ומזיקים לבריאות. זה ממש המם אותי, הרי אנשים יכולים לרחוץ/לכבס תיקים בקלי קלות. אם לא ביד אז אפילו בתוכנית לכביסת יד במכונת הכביסה. יש אנשים שמכבסים נעלי ספורט, אז מה הבעיה לרחוץ תיקים.

כעת לבעיה של אריזות פריטים קטנים לא בניילון! הפתרון הכי טוב הוא שקיות בד במידות שונות. הן קלות ונוחות לקיפול בתיק הרגיל שאנו נושאים/ות אתנו. נוח לשים בהם דברים וקל לכבס אותן.

בשנים עברו היו גם שקיות בד לבנות למכירה בחנויות שבהן מכרו קפה ותה, אני גם זוכרת שקיות מכותנה  לעשיית לאבנה.  אני תופרת שקיות בד במידות שונות, גם לשימושים אחרים. אך כעת שבתי גם למנהג ישן ואני מעניקה לאנשים סביבי מתנת שקיות בד, לקראת היכנס החוק הנ"ל לתוקף.

כבר שנים שאני מסרבת לקבל שקיות מכל סוג אם איני זקוקה להן. בעלי החנויות שאצלם אני קונה תדיר כבר מכירים אותי והתרגלו לשאול אם יש לי תיק משלי.

בואו נעשה כולנו משהו קטן למען כדור הארץ כלומר למעננו… נפחית בשמוש בשקיות הניילון!!!

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

2 תגובות בנושא די לשקיות הניילון – תפרו לכם שקיות בד

  1. מאת אריאלה‏:

    אני בעד.נהנית מהתיק שקיבלתי ממך. משמש אותי בכל קניה.
    תודה לך.

  2. I do try to take cloth bags with me for shopping, but I have to admit I sometimes leave them at home. Plastic bags are still free in most states of Australia.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.