מזל טוב הנה הגיע שעון הקיץ

ובכן בליל ה24 למרץ 2016  בין חמישי לששי, קודם השעון בשעה ואנו נשוב ונחייה ב'שעון-קיץ', מושג נחמד, ומבשר לנו שאוטוטו הקיץ יגיע, נלבש בגדים יותר קצרים, נוריד גרביים קצרות ונאפסן צעיפים.

מסביב יש כבר הרבה פריחה הציפורים מקשקשות בשמחה ומתעופפות לכל עבר עם כל מיני חומרים לבניית הקן שלהן. ובכל זאת העולם לא בדיוק נוהג כמנהגו, שמתי לב שכמה וכמה צמחים הקדימו את עונת הפריחה שלהם ואת הצמחת הפירות. משיחות עם חברות אני שומעת שגם הן שמו לב לכך, משהו השתבש בלוחות הזמנים של הצמחיה שלנו, כן כן בעיות האקלים!! קימות ועוד איך.

השסק הבשיל טרם זמנו

השסק הבשיל טרם זמנו

עץ השסק שלנו שאהוב עלינו, על הרבה ציפורים מהאזור ולצערי גם על גנבי פרי הולכים על שתיים, כבר מצהיב בצמרתו, חודש וחצי לפני הזמן הרגיל. לפני כמה ימים ראיתי זוג בולבולים עוסק ב'טעימה' .  חלוקת הפרי אצלנו היא ברורה, הציפורים חופשיות לזלול מכל מה שנמצא מחוץ לטווח ידינו, ואת מה שאנו יכולים לקטוף אנו אוכלים, מכינים ריבה ומתחלקים עם חברים גם בפרי וגם בריבה. אין לי בעיה עם אנשים שטועמים מהפרי במקום, אך אני מאד כועסת על האנשים שחודרים לחצר שלנו, מטפסים על העץ, תוך שבירת ענפים ואז ממלאים תיקים ושקיות מהפרי שלנו.

1. הבולבול מברך ברכת שהחיינו

1. הבולבול מברך ברכת שהחיינו, שימו לב לפרי שכבר פתוח לרגליו

אמש שמעתי קולות שירה והתרגשות של בולבול, הצצתי החוצה ואכן מר בולבול ישב על צמרת השסק וזלל פרי לתאבון. פתחתי בשקט את החלון. וצילמתי אותו בשעת מעשה.

2. קורא לאשתו שהארוחה מוכנה

2. קורא לאשתו שהארוחה מוכנה

3 הבולבול צוחק עלי

3 הבולבול צוחק עלי

4 הבולבול גומר לאכול את השסק, שימו לב שהגלעין כבר נשמט מהענף

4 הבולבול גומר לאכול את השסק, הפיסה האחרונה במקורו שימו לב שהגלעין כבר נשמט מהענף

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בשבוע שעבר נסעתי לבקר את חברתי לינדה, שגינתה היא גן -עדן קטן. היה ביקור נהדר. בצהרים הגיעו עוד חברות והשיחה היתה עירנית ומאד מענינת, יחד עם ארוחה נהדרת.

פינה בגינה של לינדה

פינה בגינה של לינדה

בגינה של לינדה

בגינה של לינדה

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, ממצלמתי, תמונות מקומיות, עם התגים , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

3 תגובות בנושא מזל טוב הנה הגיע שעון הקיץ

  1. מאת אריאלה‏:

    כמה נחמדים הבולבולים. אצלנו התות החל לתת פרי אבל המבקרים שלנו לא משאירים את צלחתם נקייה. אלה הם עטלפי הפירות. אורחינו כבר לא חונים על יד הבית כדי להמנע מעבודת גירוד הסימנים .רק מים לא עושים את העבודה. לסיום חיובי- תות העץ הארוך אהוב על חיכי.

    • מאת mirjam‏:

      אריאלה חביבה זהו אותו הבולבול, עמדתי בחלון וצילמתי תמונה אחר תמונה. אוי מה עושים נגד עטלפים אצלנו הם הורסים את הרימונים כח קיץ ? מרים

  2. מאת רבקה שרמן‏:

    איזה יופי של בולבול… חגג על עץ השסק.
    מאחלת המשך הנאה מההתבוננות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.