מה שאפשר למצוא ולפרסם על המרשתת

 

אני כבר הרבה זמן מחטטת, מטיילת ומתמוגגת במאגרים של המרשתת, מחפשת תמונות שמענינות אותי , קוראת מאמרים נהנית ולומדת.  כבר זמן רב שאני מתענגת ממאגר התמונות הנפלא של 'Pinterest ' ובאחרונה השתכנעתי לפרסם מתמונותי על אתר זה.

http://www.pinterest.com/bruckcohen/

פתחתי כמה 'לוחות' [boards]  של תמונות ולאחד מהם קראתי I love Haifa בהתחלה רציתי גם לרשום את שמם העברי בכותרת אלא שזה סירבל מאד את הכתובת, ואם אנו רוצים שיבואו להסתכל אז כדאי שיהיה נגיש. אז הוספתי את השם העברי בכותרת משנית שאינה מקשה על מציאת התמונות. אל תחשבו שזה כל כך פשוט, השם חיפה הוא גם שמה של דוגמנית/שחקנית לבנונית. כך שאם תחפשו את כותרת הלוח שלי אתם עשויים  למצוא בעיקר אתרים של הגברת הזו. לצערי גיליתי גם כמה אתרי שנאה שבהם מככבת עירנו,  אך לשמחתי מצאתי גם אתר מאד נחמד שממש מתאים לי , ונחמד לשלחו לאנשים בחו"ל כדי שידעו איך לבטא את שם עירנו.

http://www.in-hebrew.co.il/he542.htm

לאחר ששלחתי למכרים ומכותבים את כתובת מאגר התמונות הללו, התחלתי לקבל כל מיני תגובות מענינות. אנשים מחו"ל שמתלהבים מעירנו או מהתמונות בלוח Here and there in Israel, בעיקר כשכותבים …"לא חשבנו/ידענו  שבחיפה/ ישראל יש…". וכמובן יש גם הערות פחות נלהבות, אבל אני לומדת משהו מכולן.

למי שטרם התנס[ת]ה, אפשר להקליק על כל תמונה ואז מקבלים הגדלה שלה ואפשר גם להגיב, על תמונות קטנות אפשר לסמן בהקלקה על הלב הקטן שמופיע למעלה משמאל אם היא מוצאת חן בעיניך.  כאשר מגדילים תמונות הרבה פעמים יש מתחתן שלל לוחות ותמונות בודדות בנושאים דומים לתמונה. צאו למסע הנחמד הזה ותהנו. [זהירות… אפשר להתמכר!]

 

בהזדמנות זו אני ממליצה גם על הלוחות של רבקה פרידלנדר  ו Bonnie Milne

http://www.pinterest.com/curiousrivka/

http://www.pinterest.com/bonniemilne10/

כמו כן אני רוצה להמליץ על הלוחות של  Pam ושל אילה רז

http://www.pinterest.com/frangipammie/

http://www.pinterest.com/ayalaraz/
Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אוספים, אמנות ישראלית, אמנות סיבים, אמנות שלי, כללי, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

6 תגובות בנושא מה שאפשר למצוא ולפרסם על המרשתת

  1. It's very easy to forget the time while looking on Pinterest. Lots of inspiration abounds

  2. מאת רבקה פרידלנדר‏:

    Thank you Mirjam

  3. מאת אילה רז‏:

    אני שמחה שגילית את פינטרסט. גם לי יש שם נוכחות כבר כמה שנים, אבל לאחרונה אני מתעצלת להעלות עוד תמונות. הנה האתר שלי:
    http://www.pinterest.com/ayalaraz/
    אהבתי את הצילומים שלך, שיהיה לך בהצלחה!

    • מאת mirjam‏:

      תודה רבה אילה, כפי שכתבתי כבר שוטטתי גלשתי והתענגתי על המאגר משמח הלב והמוח שלהם. אך רק כעת העזתי, בעידוד חברה, לפרסם מתמונותי הצצתי אל לוחות התמונות והפכתי ל'עוקבת' של תמונותייך. מרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.