שיפורי תחבורה ?

השבוע ירדתי להדר ותיכננתי לרדת בתחנת האוטובוס השניה ברחוב הרצל  ליד פינת ארלוזורוב. האוטובוס נעצר במרחק רב מהתחנה כי לפניו עצרו 7 אוטבוסים 2 מתוכם מטרוניות. כל השיירה הזו המתינה כך שכל  אוטובוס בתורו יעצור בתחנה. הנהג החליט לבסוף לפתוח את הדלתות והציע לנו לרדת במקום שבו עמדנו כי לדעתו יקח לפחות 10 דקות,אם לא יותר עד שיגיע לתחנה. ושוב תהיתי אם כל 'שיפורי התחבורה' שנתנו לנו    אכן שיפרו משהו.

מיקום התחנות אינו נוח לנוסעים, וזרק החוצה את שירות המוניות . פעם היינו עומדים בתחנה ועולים על מונית או אוטובוס, מי שבא קודם. כעת המוניות אינן יכולות לנסוע ליד תחנות האוטובוס. פעם היו הרבה תחנות שכל אחת שירתה כמה קווים, כעת כל הקווים עוצרים בתחנה שאינה יכולה להכיל את כולם, ואנשים אינם תמיד מבחינים במספרו של האוטבוס, ולכן לפעמים מפסידים אותו, הצבר כל  כל הרבה קווים בתחנה אחת והגעת הרבה אוטבוסים בבת אחת , גורם לציבור להתרוצץ על מדרכת התחנה בכמה זרמי הליכה הפוכים זה לזה.

מדרכות התחנה אמנם הוגבהו כך שיהיה קל להכנס לאוטובוס , אך לא כולם עוצרים סמוך למדרכה וכך הציבור צריך לרדת ממדרכה גבוהה לכביש ואחר שוב לטפס על האוטובוס .

אוטובוסים מנווה שאנן אינם נוסעים עד לרחוב הנביאים, כך שאם חולה הזקוק למרפאות שם , יורד מנווה שאנן עליו לרדת מהאוטובוס  באמצע רחוב הרצל, ולהחליף למטרונית , אך בגלל כל הסיבות שמניתי לעיל , זה מקשה את הנסיעה  ומאריך אותה …..אז מה הועילו חכמי התחבורה במעשיהם?

אהה שכחתי!! אני כן נהנית מאיי הפרחים /שיחים  שנשתלו לאורך כל הרחוב.

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה כללי, עם התגים , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

תגובה 1 בנושא שיפורי תחבורה ?

  1. מאת רבקה פרידלנדר‏:

    אם כך הרי שאת צודקת. כאשר מתכננים צרי לחשוב על הכל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.