כותונת הפיסות

כן, כן, זו אינה טעות אינני כותבת על כותונת הפסים של יוסף, ולא על התרגומים המשונים של שם בגדו. אני רוצה לספר שסיימתי זה עתה שמלה מהרבה פיסות זעירות של בד. כבר מזמן אני מספרת ל'כל העולם' שאני מנסה להשתמש בשאריות הבדים והחוטים שהצטברו בביתי, אם כשאריות מבדים גדולים מהם חתכתי בגדים או יצירות אמנות אם כבגדים ישנים, בכל אופן אני יוצרת עם השאריות כל הזמן.

בשנתיים האחרונות תפרתי כמה שמלות מקטעי בד גדולים, מחולצות ו/או חצאיות ישנות. מהפיסות היותר קטנות יצרתי תיקים, סלסלות בד, בובות וכדומה. לפני כמה זמן, בעודי תמהה כיצד למרות  היצירה התמידית  בכל החומרים הללו, עדיין יש כל כך  הרבה קטעי בד =פיסות קטנטנות, צץ במוחי הרעיון לתפור שמלה שלמה מפיסות זעירות. הרהור נוסף, העלה בי את הרעיון ששמלה שלמה כזו, תהיה צעקנית מדי ואולי מוטב שאעשה מעין סראפן =שמלה חסרת שרוולים שמתחתה צריך ללבוש חולצה.

החלק הקדמי של כותונת הפיסות

החלק הקדמי של כותונת הפיסות

 

גב כותונת הפיסות

גב כותונת הפיסות

 

עלי לאמר שהתענגתי על היצירה הזו מאד, תפרתי תצרף גדול. לא מיהרתי, מדי כמה ימים הוספתי עוד כמה קטעים, התחלתי באיזור פתח הצואר ועבדתי כלפי מטה. אחרי שהוספתי עוד קטעים תליתי את השמלה על וו כדי להתבונן. היו קטעים ששליתי מתוך הערימה מתוך תחושה שהם מתאימים לאלו שכבר חוברו בסיכות לבד הפנימי, והם אכן התאימו והשתלבו היטב, אך קרה גם שכאשר הנחתי את בחירתי ליד הפיסה הקודמת זה לא נראה לי ואז הזזתי אותם וניסיתי אחרת.

תוך כדי התפירה בקרה אותי חברה שתהתה בקול מה יקרה אם אחרי כל התפירה לא יתחשק לי ללבשה. הסברתי לה שזו לא בעיה, אם לא אוהב אותה כשמלה תמיד אוכל לחתוך מהבד הייחודי הזה משהו אחר.

הכותונת עם חולצה אדומה

הכותונת עם חולצה אדומה

הכותונת עם חולצה לבנה

הכותונת עם חולצה לבנה

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אוספים, אמנות ישראלית, אמנות סיבים, אמנות שלי, כללי, מלאכת מחשבת, ממצלמתי, עם התגים , , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

7 תגובות בנושא כותונת הפיסות

  1. מאת רבקה פרידלנדר‏:

    וואו

  2. מאת אריאלה‏:

    יצא מקסים.

  3. מאת אילה רז‏:

    אני חושבת שכדאי לך למסגר את היצירה ולתלות אותה על הקיר

  4. מאת Pam‏:

    I like your decision to go sleeveless and wear a shirt underneath. Looks great and you can change the shirt according to your mood.

    • מאת mirjam‏:

      Thank you Pam. i can also wear it with either short or long sleeves. I do not know if the translation was ok , i tried to correct some of the `strange` words , but there seemed to be a malfunction. Anyway i see you got the idea,,,and to tell the truth i am very glad with that tunic. thank you again. mirjam

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.