בין זריחת החמה לשקיעתה – תערוכה יומית

כל בקר אני קמה לשמוח עם השמש העולה, חלוני פונה לכיוון דרום מזרח. שקיעות ממש אני רואה רק כשאנו פונים מערבה. וכל יום זו תערוכה אחרת.  אני יכולה לדמות עצמי לאשה קדמונית שישנה במערה ואינה יודעת אם היום החדש יביא ברכה, אך תמיד שמחה עם השחר. כאשר אני ישנה מחוץ לבית אני נהנית לראות כיצד מקומות אחרים/שונים  נראים עם שחר.

ברשומה  אחרת כבר הראיתי את היונים והחתולים של בית ברל שמיהרו לעמל יומם לפני שיבואו הסטודנטים הנה עןד צמד תמונות משם .

שחר ליד בית האירוח ב"בית ברל"

עוד תמונת שחר מ"בית ברל"

 

 

 

תמיד נעים להתבונן על חיות

חתול החצר וחבר ישנים שנת צהריים

ועל צמחיה ובכלל על כל מה שקורה סביבנו.

בחצרנו יש חתול מאומץ שאנו מזינים ומשקים, ולמען הרגשתו הטובה אנו שמים קערות מזון ומים נוספות בקצה החצר, כדי שחתולים 'זרים או אורחים' לא יאכלו מן הצלחות שלו. אך הוא מרשה להם לנוח אתו.

אגב בשורה משמחת לאוהבי הטבע, כבר כמה שבועות כאשר אני הולכת בקצה רחוב הרצל המתחבר לככר מסריק, חלק הרחוב שכבר שופץ [ובכביש שיפצו את השיפוץ והשיבו את המסלול שני] שמעתי וראיתי דרורים רבות על העצים החדשים, הרבה יותר מאשר בשנים קודמות. נקווה שאכן העצים החדשים ימשכו אליהם ציפורים רבות.

pretty זה לא פריטי

אני מרבה לטייל בעיר התחתית שלנו, שהולכת ולובשת פנים חדשות. יש לי חיבה מיוחדת לשלטי חנויות ולשמות הניתנים להן. כך מצאתי עצמי תוהה על השלט של חנות הבגדים הזו… באנגלית זה די בסדר  אופנה לאשה נחמדה = Pretty Woman Fashion  אך בעברית זה יצא קצת מוזר ….

 

לפני כמה זמן טיילנו בכרמל ונהנינו מן הצבעים, הריחות והמראות 'תערוכה טבעית'

סגול מהחלומות בקיץ הוא ידקור

זה לא גן יפני

 

 

 

 

נוף נהדר מהכרמל צפונה

Print Friendly, PDF & Email
פורסם בקטגוריה אוספים, אמנות ישראלית, אמנות שלי, כללי, ממצלמתי, תמונות מקומיות, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

3 תגובות בנושא בין זריחת החמה לשקיעתה – תערוכה יומית

  1. מאת Elizabeth de kievit‏:

    mooie omgeving woon je maar het lijkt me wel droog of valt dat wel mee?

    • מאת mirjam‏:

      Dag Elizabeth' wij wonen op en berg naast de zee, Israel is en droog land maar we maken het groen. Wij zijn zuinig op onze water, en wij zelf bewaren regen water, Het land doet veel aan ontzouting. mirjam

  2. מאת אריאלה‏:

    לבוקר יש איכויות שרק משכימי קום נהנים מהן.ציוץ הציפורים, האויר של הבוקר לא דומה לזה של שעות אחרות….האור. תענוג יומי ללא עלות כניסה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.